Regeneracja reflektorów

Regeneracja reflektorów
naprawa lamp samochodowych

czwartek, 18 kwietnia 2013

BMW E39 xenon lift - naprawa lamp




Sporo kierowców samochodu BMW E39 zauważa , że jazda po zmroku jest uciążliwa z uwagi na mała widoczność. Pomimo , ze posiadają lampy ksenon - które powinny być perełką na naszych drogach - ich jakość nie jest zadowalająca. Nie pomagają wymiany żarówek i przetwornic - a bardziej zdesperowani kupili nawet inne lampy - niestety często z tą sama usterką.
Powodem słabego światła jest wypalająca się warstwa aluminium ( lustro lampy ) . Niestety rzadko kto zdaje sobie z tego sprawę - gdyż wada ukryta jest pod soczewką - a cały reflektor z zewnątrz wygląda wręcz idealnie.
Nasza firma naprawia reflektory samochodowe. Tego rodzaju usterki usuwamy w kilka godzin a reflektor odzyskuje swoje pierwotne właściwości.
Twoje lampy mogą również świecić jak nowe -
zapraszamy : tel 792-729-696

usługi wykonujemy również wysyłkowo
paczki kierować na adres:

eXfan
Wrzesińska 9c
62-025 Kostrzyn


mamy już przygotowane zregenerowane elementy - dzięki czas naprawy dwóch reflektorów mieści się w 6 godzinach

BMW e39 jest pięknym i luksusowym samochodem - mimo swojego wieku ma spora grupę wielbicieli którzy za nic w świecie nie zamienią tego samochodu na żaden inny. Jednak z racji przejechanych kilometrów i swojego wieku lampy coraz częściej przysparzają kłopotów a jazda w ciemności jest mało bezpieczna z uwagi na słaba widoczność. Przyczyną słabego światła jest wypalona warstwa aluminium w soczewce reflektora, matowe klosze które również słabo przepuszczają strumień światła oraz zła regulacja z uwagi na skruszałe i połamane regulatory lampy przez co opadają i świeca skrajnie nisko a na dziurach podskakują świecąc w "kosmos" i oślepiając pojazdy nadjeżdżające z przeciwka. firma eXfan naprawia tego rodzaju usterki.
Po naszej regeneracji lampy będą jak nowe. tel: 516-566-133

PROMOCYJNA CENA !!!!
cena 500 zł obejmuje kompleksową regenerację dwóch reflektorów
polerowanie kloszy ( usuwanie rys  zmatowienia kloszy reflektorów
czyszczenie wnętrza
wymiana regulatorów na nowe
spolerowanie soczewki
napylenie nowej warstwy aluminium ( lustro lampy - wypalone pod wpływem wysokiej temperatury żarnika )



zobacz proces regeneracji:

przykład BMW seria 5 e39 po lftingu

klient umówił termin i przyjechał swoim autem do naszego warsztatu





Lampy już na pierwszy rzut oka wyglądają na zniszczone, brak im „błysku” . Reflektory są szare i matowe .
Na początek przystępujemy do regeneracji kloszy. Aby nie uszkodzić lakieru przy polerowaniu lub demontażu lamp krawędzie wokół lampy dokładnie zabezpieczamy






 


Po spolerowaniu kloszy lampa jest już ładniejsza - jednak nie do końca
     

To nie wszystko. Lampa jest brudna wewnątrz. Należy ją teraz zdemontować z auta i rozebrać na części.
Każdy element lampy zostanie dokładnie wyczyszczony , soczewka spolerowana a klosz odtłuszczony.
Należy dołożyć wszelkich starań aby nie uszkodzić klosza oraz aby nie zniszczyć warstwy aluminium wewnątrz lampy – tzw. Sreberko – jest bardzo wrażliwe na każdy dotyk.


regeneracja reflektorów lampy samochodowe części smart naprawa lamp samochodowych



 

W samochodach BMW e39 bardzo często połamane są regulatory lampy. Należy je wymienić na nowe . Montujemy nowe regulatory – bardziej trwałe i wytrzymałe

 




USZKODZONE REGULACJE W TWOJEJ LAMPIE OBJAWIAJĄ SIĘ ZBYT NISKIM PADANIEM STRUMIENIA ŚWIATŁA (ŚWIECĄ TYLKO TUŻ PRZED SAMYM AUTEM, A NIE DO PRZODU TAK JAK POWINNY, ŚRODEK REFLEKTORA PORUSZA SIĘ SAMOCZYNNIE PODCZAS JAZDY NP. GDY JEDZIEMY PO NIERÓWNOŚCIACH - STRUMIEŃ ŚWIATŁA DRŻY, BRAK MOŻLIWOŚCI USTAWIENIA KĄTÓW ŚWIATEŁ ŚRUBAMI IMBUSOWYMI NA ZEWNĄTRZ OD TYŁU LAMPY - AUTO NIE PRZECHODZI Z TEGO POWODU PRZEGLĄDU TECHNICZNEGO.
REGULACJE SĄ WYKONANE Z PEhd - ZAGĘSZCZONY POLIETYLEN

REGULACJE FABRYCZNE W TWOJEJ LAMPIE SĄ KOLORU BIAŁEGO LUB SZAREGO I BYŁY PO PROSTU NIE UDANE - NAGMINNIE SIĘ KRUSZĄ OD TEMPERATURY.


KTOŚ KTO SIĘ ZNA TO WIE O CZYM PISZĘ PONIŻEJ
UWAGA!!!!!! DO WIADOMOŚCI DODAJĘ IŻ REGULATORY, KTÓRE BYŁY MONTOWANE W BMW E39 OD 1996 DO 2003 ROKU W KOLORACH SZARY BIAŁY I RÓŻOWY BYŁY WYKONANE Z MATERIAŁU PP POLIPROPYLEN, WEDŁUG STAREJ TECHNOLOGI I SĄ PO PROSTU NIE UDANE, GDZIE NAGMINNIE SIĘ PRZEGRZEWAJĄ I KRUSZĄ. I TO NIE PODLEGA DYSKUSJI ZWŁASZCZA PRZY ŻARÓWKACH XENONOWYCH.  Regulatory z eXfan  są  WYKONANE Z MATERIAŁU PEHD POLIETYLEN ZAGĘSZCZONY – ZAPEWNIAMY ,  ŻE NA MILION PROCENT ŻADNA SIŁA ICH JUŻ NA PEWNO NIE RUSZY, W WARUNKACH JAKICH PANUJĄ WEWNĄTRZ  REFLEKTORA



Regulatory należy zamontować  po usunięciu starych i zniszczonych


Następnie należy spolerować soczewkę tak aby odzyskała przejrzystość i swoje fabryczne właściwości

Najważniejsze – to rozebrać cały mechanizm soczewki i wydobyć jej lustro – tzw kielich. Kielich pokryty jest warstwą aluminium która ma za zadanie odbijać światło. Jednak pod wpływem wysokiej temperatury żarnika ksenon ta warstwa ulega wypaleniu. Powoduje to , że światło nie zostaje odbite więc nie oświetla w prawidłowy sposób drogi.



 

Na zdjęciu widać uszkodzenie warstwy aluminium. Kielich jest szary i matowy – nie odbija światła.



Z uwagi na długi i złożony proces technologiczny napylania takich kielichów – mamy już przygotowane zregenerowane elementy.
Dzięki temu w kilka minut wymieniamy uszkodzony element na już zregenerowany



Widać ogromną różnicę między kielichami wyjętymi z lampy a zregenerowanymi

W górnej części zdjęcia pokazujemy elementy uszkodzone – wypalone – wyjęte z reflektora  . Kielich na dole jest już zregenerowany.



Teraz należy lampę ponownie złożyć i dokładnie uszczelnić
Po regeneracji w naszej firmie nie ma śladu , a lampa jest szczelna . Reflektory po regeneracji wyglądają jak nowe.






 


Gołym okiem widać różnicę między lampami przed regeneracją a po
Lampa przed regeneracją:



Lampa po regeneracji:



Efektem naszej pracy są oczyszczone reflektory które wyglądają jak nowe.
Podczas regeneracji nie tylko wymieniany jest kielich soczewki ( sreberko ) ale również polerowana jest soczewka a wnętrze lampy dokładnie oczyszczone.
Po 3-4 godzinach można wracać własnym autem bez obaw o jazdę po zmroku
Istnieje również możliwość wykonania usługi na odległość
( wysyłkowo )
należy:
1 DZIEŃ
zdemontować lampy
dobrze je zabezpieczyć na czas podróży
spakować w karton
wysłać na adres
 Dawid Szczepaniak
ul. Łozowa 22/40
61-467 Poznań
wraz z danymi kontaktowymi

2 DZIEŃ
Jeszcze tego samego dnia kiedy odbieramy paczke :
kontaktujemy się z klientem i ustalamy szczegóły
regenerujemy reflektor lub reflektory
pakujemy lampy i odsyłamy

3 DZIEŃ
dostawa zregenerowanych lamp
płatność przy odbiorze ( dla stałych klientów odroczony termin płatności )
montaż reflektorów w samochodzie


zapraszam również do mojego warsztatu

regeneracja reflektorów
eXfan
ul Wrzesińska 9c
62-025 Kostrzyn



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz